Tens experiència gestionant línies de caixes? I tens experiència gestionant equips en el món del comerç? Si és així, volem conèixer-te!
Qui som? Som Wala, una marca líder en la venda de material esportiu i moda, que forma part del Grup Unipreus, una empresa amb més de 80 anys d'història i excel·lència, fundada el 1940 a Lleida. A Wala, la nostra passió és oferir productes de qualitat que milloren la vida quotidiana dels nostres clients. Estem en ple creixement i busquem persones amb talent i entusiasme per unir-se al nostre equip.
Que busquem? Actualment, estem buscant per la botiga de Vic un/a Responsable per la secció de caixes, per encarregar-se de la gestió integral de la secció de caixes, el punt d'informació, atenció al client i els emprovadors, i de tot l'equip a càrrec, elaborant, gestionant, transmetent i supervisant les directrius i els objectius marcats per l'empresa. Si tens experiència en la gestió de seccions de caixes i et motiva el món del retail, aquesta oportunitat és per a tu!
Les principals funcions seran:
Gestió de l'equip de caixes: Formar i gestionar l'equip per aconseguir els millors resultats, promovent un bon ambient de treball.
Control de procediments: Assegurar que tots els processos de la secció s'apliquen correctament.
Atenció al client: Assegurar una excel·lent experiència de compra, transmetent a l'equip les polítiques de servei.
Control i quadrament de caixa: Controlar i garantir la correcta gestió dels quadraments de caixa.
Gestió econòmica: Supervisar ratis de venda, gestió de personal i altres indicadors clau per assolir els objectius.
Suport a la direcció: Col·laborar amb la direcció en la gestió general de la botiga.
Requisits:
Experiència de 2 anys en posicions similars. Experiència o relació amb el món de la moda i material esportiu serà molt valorada.
TÍTOL FP DE GRAU MIG en Activitats Comercials.
Idiomes: català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat) i espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat).
Competències / coneixements: Iniciativa i lideratge, capacitat de treball en equip i cooperació, orientació al client i a l'assoliment d'objectius, habilitats de planificació i organització, pensament analític i capacitat de presa de decisions.
Condicions laborals:
Contracte laboral indefinit.
Jornada completa.
Salari anual brut de 21.000 a 23.000 euros.
Jornada laboral de 40h/setmana distribuïdes en horari intensiu rotatiu de dilluns a dissabtes.
Dos dies de descans a la setmana i un cap de setmana lliure al mes.
Descomptes exclusius per a treballadors.
Formació contínua a càrrec de l'empresa.
Un ambient de treball dinàmic en una empresa consolidada i en expansió.
Compromís social i igualtat d'oportunitats: A Unipreus, creiem fermament en la igualtat d'oportunitats i fomentem un entorn inclusiu. Benvingudes totes les candidatures, independentment de l'edat, gènere, discapacitat, país d'origen, orientació sexual, identitat de gènere, creences religioses o qualsevol altra característica personal. Ens comprometem especialment a defensar els drets del col·lectiu LGTBIQA+, en línia amb el nostre pla de diversitat i el Pla d'Igualtat de la companyia, que garanteix condicions equitatives per a totes les persones. El que més valorem és el teu entusiasme i ganes de formar part del nostre projecte!
#J-18808-Ljbffr