El Servei de Teleassistència de UTE ASISPA-SUARA ofereix atenció immediata les 24 hores del dia, a través d'un sistema tecnològic que connecta a les persones usuàries amb una Central d'Atenció des del qual s'atenen les necessitats sorgides en el domicili.
Aquest servei té com a objectiu ajudar a les persones majors, amb discapacitat o dependència perquè puguin continuar vivint en el seu domicili, amb seguretat i reduint el risc d'aïllament. A més d'actuar en casos d'emergència, el servei també actua de manera preventiva mantenint un contacte telefònic continu amb la persona usuària.
**A la UTE ASISPA-SUARA busquem un/a Responsable Centre d'Atenció per al nostre Servei de Teleassistència ubicat a Barcelona. Es tracta d'un lloc vacant.**
**Si vols forma part d'un projecte social que cuida de les persones, contribuint al benestar d'altres. Envia'ns el teu currículum!!**
**Missió**:
Gestionar els recursos humans i materials del Centre d'Atenció (CA) per a garantir la gestió eficaç de les comunicacions i la mobilització dels recursos necessaris (propis o aliens) que cada situació d'emergència requereixi, segons les directrius marcades per la Direcció del Servei.
**Funcions del rol**:
- Identificar les necessitats del servei per a dissenyar programes i processos d'atenció a l'usuari/a i de col-laboració interna, elaborant els protocols d'actuació precisos per a fer-los efectius.
- Implementar i establir mecanismes d'avaluació de l'efectivitat dels processos interns i realitzar ajustos que permetin la seva millora contínua
- Desenvolupar i implementar sistemes d'avaluació de l'eficàcia dels programes d'atenció a l'usuari/a, proposant actuacions per a la seva millora contínua.
- Implementar i establir mecanismes d'avaluació de l'efectivitat dels processos interns i realitzar ajustos que permetin la seva millora contínua Desenvolupar i implementar sistemes d'avaluació de l'eficàcia dels programes d'atenció a l'usuari/a, proposant actuacions per a la seva millora contínua.
- Brindar suport actiu i oportú a Operadors/as de CA i Supervisors/as per a mantenir l'eficiència i efectivitat en les operacions del servei.
- Organitzar, supervisar i liderar de manera proactiva l'organització i realització de reunions periòdiques amb el personal del servei, propiciant la participació d'informació.
- Dur a terme la supervisió i gestió de les actuacions de manteniment preventiu i correctiu del programari i maquinari de TAD, vetllant pel seu òptim estat operatiu per a assegurar la continuïtat i eficàcia dels processos del servei.
- Supervisar l'ús dels recursos i equips, assegurant que s'utilitzin de manera adequada i eficient.
- Establir i controlar els estocs de seguretat d'equipament, assegurant la disponibilitat oportuna dels mateixos per al normal desenvolupament del servei.
- Analitzar les incidències rellevants sorgides en l'atenció desenvolupada des del Centre d'Atenció.
- Participar en la selecció del personal involucrat en els processos generats pel Servei, garantint una selecció acurada i precisa que compleixi amb els requisits i estàndards de qualitat establerts.
- Supervisar de forma coordinada els recursos i processos realitzats pels professionals de tots dos equips (intervenció domiciliària i centre d'atenció).
- Plantejar objectius als integrants del Servei. Realitzar seguiment d'Indicadors de processos i objectius de millora.
- Realitzar seguiment del compliment dels objectius per part de l'equip, així com establir accions de millora en les persones al seu càrrec.
- Establir un sistema de gestió de reclamacions i assegurar el seu compliment amb la finalitat de registrar, rastrejar i gestionar les reclamacions i queixes d'usuaris/as i familiars.
- Si escau, determinar les actuacions correctives i analitzar l'efectivitat de les mesures preses en resposta a les reclamacions rebudes.
- Participar i promoure la participació dels equips de treball en el desenvolupament de nous programes i en la definició de protocols conjunts d'actuació amb la resta dels serveis i agents.
- Complir amb les obligacions legalment establertes, per a les/els treballadores/és, en matèria de prevenció de riscos laborals.
- Treballar estratègies amb les persones al seu càrrec que promoguin condicions adequades de clima laboral.
- Asegurar que el personal a su cargo utilice adecuadamente los equipos de trabajo y de protección proporcionados, con el fin de garantizar la seguridad tanto del personal como de los usuarios y sus familiares.
- Cooperar amb la Direcció per a mantenir unes condicions de treball segures i avisar immediatament en cas d'identificar alguna desviació.
- Fomentar una comunicación abierta y clara entre los miembros del equipo, incluyendo la celebración de reuniones regulares para discutir el progreso del trabajo, resolver problemas y compartir información relevante.
- Promover la colaboración y el trabajo en equipo entre el personal a su