Teladoc Health International som la marca líder en el món en assistència sanitària virtual. Els nostres serveis abasten tot l'espectre de necessitats d'atenció mèdica, des de simples fins a complexes. Connectem als nostres usuaris amb l'atenció primària, salut mental i experta. La persona que s'incorpori orientarà i donarà consell mèdic als pacients de serveis catalogats com a baixa complexitat a través de mitjans telemàtics, activant el recurs mèdic corresponent en cas necessari, d'acord amb les exigències del client i els estàndards marcats per Teladoc Health International. Funcions: -Atendre els pacients a partir d'una escolta activa del motiu de la consulta -Realitzar una entrevista estructurada -Determinar mèdicament la gravetat i el nivell assistencial requerit -Donar consell i orientació mèdica al pacient sent possible la prescripció farmacològica -Activar, en cas necessari, els recursos adequats -Omplir de forma adient el cas del pacient en el sistema -Reportar les incidències al supervisor -Complir amb els estàndards de qualitat establerts seguint el codi ètic mèdic -Conèixer, mantenir-se actualitzat i actuar d'acord amb els protocols interns de gestió i els acords pactats amb les companyies seguint les polítiques per a complir amb l'ètica de Teladoc Health International. Requisits: -Imprescindible: més de 2 anys d'experiència assistencial recent / como a Metge de Família -Imprescindible: nivell alt de català (parlat, escrit) -Colegiatura activa a Espanya. - Modalitat de treball: 100% Remot - Horari : Jornada Completa- - 2 mañanas, 2 tardes, viernes mañana/tarde alternos (Les guàrdies són de 16h mensuals en cap de setmana a planificar segons disponibilitat i necessitat)