Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Business Development Manager

isardSAT Group (also known as isardSAT) is a group of space research-intensive SMEs in the field of Earth Observation specialised in signal and data processi...


Isardsat - Barcelona

Publicado 13 days ago

Business Development Manager

What makes Gartner High Tech Sales a GREAT fit for you? When you join Gartner, you'll set your career on track for outstanding achievement with a company tha...


Gartner - Barcelona

Publicado 13 days ago

Ver Oferta Atención A Clientes Assistant Manager - Cc Siam Mall Tenerife (36H) Adeje Retail

Adeje¿Buscas nuevos retos profesionales en la compañía? ¿Te consideras una persona proactiva y apuestas por la transformación y la innovación? Si la respuest...


Joyeria Tous Sa - Barcelona

Publicado 13 days ago

Business Development Manager

What makes Gartner High Tech Sales a GREAT fit for you? When you join Gartner, you'll set your career on track for outstanding achievement with a company tha...


Gartner - Barcelona

Publicado 13 days ago

Detalles de la oferta

Empresa multinacional de reconegut prestigi en el sector de les belles arts i la papereria, titular d'una àmplia gamma de marques i productes, busca incorporar en el seu departament de Legal & HR un/ Assistent/a en aquest departament, que dependrà directament de la Responsable d'aquest.

Funcions:

- Gestió i organització documental de recursos humans: actualització i manteniment de les diferents bases de dades del personal.
- Suport en la gestió del personal: control de vacances, permisos, incidències, registre de la jornada, control de baixes, finalitzacions de contractes, variacions de jornada, comunicacions internes als treballadors, etc.
- Suport en la selecció de personal: publicació d'ofertes, garbell curricular, realització d'entrevistes telefòniques, entre d'altres.
- PRL: coordinació de la formació en els diferents centres (oficines, magatzem i fabrica): programació de reconeixements mèdics del personal; a càrrec de gestionar el CAE del personal de Grans Superfícies, a través de les plataformes de cadascuna d'elles (ECI, ALCAMPO, Carrefour, entre d'altres).
- Gestió dels plans de formació del personal a través de la FUNDAE, centres formatius, entre d'altres.
- Gestió de les assegurances (col-lectiu salut i transport
- Organització de les instal-lacions (oficines) i planificació dels productes de la cantina per a treballadors (cafè, llet, fruita, etc.).
- Suport en la realització dels diferents projectes del departament: Data Protection, Pla d'Igualtat retributiva; Compliance; accions relacionades amb la Sostenibilitat i RSC; així com en les auditories que es realitzin.
- Altres tasques administratives del mateix departament.

**S'OFEREIX**
- Estabilitat i excel-lent ambient laboral
- Jornada completa.
- Horari flexible (entrada 8-8:30 h i 17-17:30 h)
- Incorporació immediata.
- Salari: 21.000 euros bruts anuals

**REQUISITS**:

- FP grau mitjà o superior en àrees relacionades
- Experiència mínima de dos anys
- Persona discreta; organitzada; integra i amb capacitat de gestionar informació delicada i confidencial
- Nívell intermedi d'anglès parlat i escrit
- Nívell avançat de paquet Office (Outlook, Excel, Word)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-12-26T15:09:23.302Z