Implementar campanyes a les xarxes socials per alinear-les amb les estratègies de comunicació corporativa. - Coordinar amb els equips de relacions publiques i comunicacions per garantir la consistència de la marca i estar actualitzat sobre l'estratègia i els objectius globals. - Proporcionar idees/inspiracions atractives de text, imatge i vídeo per a comptes de xarxes socials. - Gestió i actualització 360º de tots els canals de xarxes socials: UTMs, Linktree, Highlights, etc. - Respondre els comentaris i les consultes dels clients de manera oportuna per construir relacions en línia amb clients, clients potencials, líders d'opinió clau, professionals de la industria i periodistes, actuant com la veu en línia de la nostra marca. - Escolta activa per detectar noves tendències així com potencials clients i nous ambaixadors de marca. - Monitoritzar i informar sobre comentaris i revisions en línia. Donar suport als "Influencers" que publiquen plans i esdeveniments amb líders d'opinió per crear una comunitat virtual i augmentar el coneixement de la marca. - Mantenir actualitzat amb la tecnologia digital, el contingut i les tendències visuals de xarxes socials. - Capacitat per promocionar publicacions i fer servir audiències de facebook. - Administrar eines de programació de xarxes socials. Donar suport a la creació de contingut per a campanyes publicitàries en xarxes socials. - Creeu vídeos atractius i recursos estàtics per il-lustrar el contingut seguint les especificacions de Xarxes Socials. Assistir a esdeveniments de RRPP i captura de l'essència per a cobertura a RRSS.
- Experiència 24 mesos. GESTORS DE XARXES SOCIALS.
- Periodisme, Comunicació o similars.
- anglès (parlat superior, escrit superior)
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1629