Disposes d'experiència en Atenció al Client?
T'agradaria treballar en una important empresa de productes de medicina naturals?
Si és així, segueix llegint!
Quines funcions realitzaràs?
Resoldre problemes dels clients a través de diversos canals: telèfon, WhatsApp i correu electrònic.
Rebre, gestionar i tramitar comandes, sol·licituds i reclamacions.
Identificar i analitzar les necessitats dels clients, col·laborant amb altres àrees de lempresa per satisfer-les.
Proporcionar suport als clients per maximitzar el valor dels productes oferts.
Realitzar tasques administratives relacionades amb les comandes, utilitzant eines com Zendesk, Odoo i Trustedshop.
Treballar en equip amb altres departaments per millorar la fidelització dels clients i optimitzar la conversió.
Requisits Disponibilitat per treballar de dilluns a divendres en horari de 9:00 a 18:00, amb una hora per dinar.
Experiència demostrable en gestions administratives i atenció al client.
Familiaritat amb la gestió en línia i experiència en entorns internacionals.
Competència en sistemes de gestió de tiquets per al servei al client.
Domini avançat del paquet Office (Excel, Word, Outlook).
Es valoren coneixements didiomes addicionals: francès, portuguès o italià.
Habilitats clau Orientació al client i capacitat per resoldre problemes de manera efectiva.
Capacitat per treballar en equip i col·laborar entre departaments.
Atenció al detall i organització en el/la gestió administrativo/a.
Comunicació clara i professional en diferents formats (escrit i oral).
Adaptabilitat a eines i sistemes digitals.
Que ofereixen?
Contractació indefinida per empresa Oportunitat de treballar en un ambient dinàmic i cooperatiu.
Salari base de 16.000 SBA + 2.0000 d'objectius o en cas de disposar d'idiomes 18.000SBA +2.0000 d'objectius.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas Requisitos .
Responsabilidades .