Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Recepcionista Amb Angls Avanat

Descripció:Per empresa ubicada a la Garrotxa, precissem incorporar un/a recepcionista amb anglès avançat.Les tasques bàsicament són:Agafar el telèfon de cent...


Gctplus Ett, S.L. (Olot) - Girona

Publicado 23 days ago

Cuidador/A Mayores 20H/Semana - Calonge

**Detalles de la oferta**: **Tipo de jornada** - Por horas**Tipo de contrato** - Indefinido**Años de experiência** - 2**Salario** - No especificado**Vacantes...


Cornerjob - Girona

Publicado 23 days ago

Cuidador/A Mayores 20H/Semana - Begur

**Detalles de la oferta**: **Tipo de jornada** - Por horas**Tipo de contrato** - Indefinido**Años de experiência** - 2**Salario** - No especificado**Vacantes...


Cornerjob - Girona

Publicado 23 days ago

Ayudante /A De Dependiente /A

Empresa del sector comercio busca un/a ayudante de dependiente/a para trabajar en Figueres y realizar las tareas siguientes:Atender a los clientes.Hacer caja...


Eurofirms Group Slu - Girona

Publicado 23 days ago

Costumer Service (Amb Idiomes) - Logística

Detalles de la oferta

Tens experiència treballant en un departament d'atenció al client? Tens coneixements o experiència en logística? Aquesta vacant t'interessarà!

Des d'Adecco estem cercant un perfil d'Atenció al Client (Customer Service) per a una important empresa del sector logístic ubicada a les rodalies d'Olot.

La persona seleccionada serà responsable de gestionar i supervisar el flux diari dels nostres transports, atenent incidències i mantenint una comunicació fluida amb clients, proveïdors i conductors, garantint sempre l'eficiència i la satisfacció del client.

Funcions principals:Control i resolució d'incidències relacionades amb el transport (retards, errors, etc.)Gestió amb clients, proveïdors i conductors per coordinar tots els enviaments.Gestió del calendari i horari de càrregues i descàrregues, reprogramant segons necessitats.Tasques administratives relacionades amb el lloc de treball. Requisits:Indispensable bon nivell d'anglès (B2). Valorable coneixements de francès, alemany i/o italià.Molt valorable experiència prèvia en logística o llocs de treball similars.Domini dofimàtica (Microsoft Office i correu electrònic).Habilitats comunicatives i capacitat per gestionar incidències sota pressió. Beneficis:Contracte estable directament a través de l'empresa.Jornada laboral de dilluns a divendres amb horari flexible (entrada entre les 8-9h i sortida entre les 17-18h).Salari competitiu en funció d'experiència i perfil.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Built at: 2025-01-05T20:56:31.218Z