Suara som una empresa cooperativa d'iniciativa social i sense ànim de lucre, amb 40 anys d'experiència en l'atenció a les persones, amb 5.000 professionals. Desenvolupem la nostra activitat en els àmbits de serveis socials, atenció a la dependència, infància i famílies, benestar i salut, gent gran, educació i formació, i ocupació i treball, entre d'altres.
Si et motiva treballar en un entorn on cada dia és una oportunitat per marcar la diferència, t'estem buscant! Funcions del rol: Planificació i coordinació dels tots els serveis personal d'atenció directa al seu càrrec Marcar objectius generals i específics i definir tasques a realitzar. Valoració de l'atenció i les necessitats de les persones ateses, així com dels canvis necessaris. Realitzar el seguiment i l'avaluació mensual / anual dels casos. Avaluació del grau de qualitat dels serveis i del grau de satisfacció dels usuaris. Solució de queixes i/o suggeriments que puguin presentar les persones ateses o familiars Detecció i prevenció de situacions de risc o d'exclusió social. Informació, orientació i assessorament de prestacions i recursos socials existents. Què necessites? Grau/diplomatura en treball social Valorable experiència en SAD. Què t'oferim? Jornada: 18,5h/setm Horari: de dilluns a divendres. Horari específic: a convenir amb la direcció. Salari: 810€/brut mensuals per conveni d'atenció domiciliària de Catalunya. Data incorporació: 01/07/2024. Vacant De què gaudiràs? Programa BENESTARUM ??? ???: destinat a l'acompanyament emocional i físic de les persones treballadores (psicologia, fisioteràpia, nutrició, etc.) Pla de Retribució Flexible ??? Suara Club de Benefits: descomptes corporatius Formació contínua Plans de Carrera i promoció interna Ambient de treball col·laboratiu ? ? Cultura innovadora, propera, participativa i socialment responsable. ???