Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Camarero /A

Necesitamos un/a camarero/a para trabajar en empresa del sector de hostelería, de la zona de Burgos para realizar las siguientes funciones:- Atención al clie...


Desde Eurofirms - Burgos

Publicado a month ago

Teleoperadores Retención

Requerimos incorporar de forma inmediata para importante empresa de Seguros, ubicada en Tres Cantos, GESTORES TELEFONICOS para los Departamentos de Retención...


Desde Temps Multiwork Sl Ett - Burgos

Publicado a month ago

Dependiente/A

Tras más de 25 años en continuo crecimiento, Temporing ha pasado de ser una empresa especializada en recursos humanos a ser una organización que conecta a to...


Desde Grupo Temporing - Burgos

Publicado a month ago

Guest Experience Manager - Melia Lloret De Mar

.El mundo es tuyo con MeliáEntrar en Meliá es emprender un viaje sin fronteras porque las posibilidades de crecer y formarse aquí son infinitas. Es saber que...


Desde Melia Hotels International - Burgos

Publicado a month ago

Coordinador/A Gestió Servei D'Atenció Domiciliària- Itinerant

Coordinador/A Gestió Servei D'Atenció Domiciliària- Itinerant
Empresa:

Sumar


Detalles de la oferta

La persona seleccionada durà a terme tasques administratives del servei d'atenció domiciliària. Més concretament, s'encarregarà de; Atenció telefònica de les incidències i necessitats de l'equip d'atenció directa. Reprogramació de les planificacions atenent a les urgències diàries del servei. Planificació de vacances dels professionals d'atenció directe i seguiment i gestió del calendari laboral. Gestió administrativa de les noves incorporacions al servei ( entrega d'epi's i material, signatura de contractes, etc.) Coordinació amb el dpt. de gestió de persones per tràmits laborals (gestió de varibles per la nòmina, gestió d'absentisme, etc). Experiència: Experiència en gestió del SAD o similar. Perfil Competencial: Formació complementària en gestió de SAD. Atenció Centrada en la Persona. Formació en l'eina de gestió del SAD (GESAD). Treball en equip, empatia, integritat, flexibilitat, orientació a la persona, pro activitat, resolució de problemes, aplicació de coneixements per a la millora contínua. CONDICIONS DEL LLOC DE TREBALL Contracte temporal per cobertura de baixa mèdica. MOBILITAT: Disponibilitat per desplaçar-se pels diferents serveis del SAD. Vehicle propi. HORARI: Jornada completa de 37 hores setmanals, de dilluns a divendres. Salari: 24.000€ Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. C/ Emili Grahit, 91. Bloc B. 3a planta, 17003 Girona Incorporació immediata.


Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Coordinador/A Gestió Servei D'Atenció Domiciliària- Itinerant
Empresa:

Sumar


Built at: 2024-05-13T19:09:47.549Z