**Quina seria la teva missió a l'empresa?**
En dependència directa de la Directora de Marketing, el perfil seleccionat haurà de dur a terme la gestió i organització de les següents tasques de manera autònoma:
- Desenvolupar i gestionar campanyes de creació de marca B2B des de la concepció fins a l'anàlisi posterior a la campanya en col-laboració amb els gerents nacionals per assolir objectius estratègics
- Gestionar i crear el contingut del lloc web, blocs, vídeos, documents tècnics, fulletons, presentacions, informes de vendes, presentacions corporatives...
- Organitzar, donar suport, assistir i avaluar esdeveniments i exposicions
- Definir, implementar i informar sobre mètriques per mesurar l'efectivitat i l'eficiència de les activitats de màrqueting
- Desenvolupar i preparar contingut de suport de vendes i materials de màrqueting (digitals i impresos) amb equips interns i/o agències externes a diversos països
- Col-laborar en l'elaboració del pla de màrqueting anual i implementar-lo
- Organitzar esdeveniments, exposicions, congressos, seminaris segons el pla de màrqueting estipulat
**Què s'ofereix?**
- Formar part d'una empresa consolidada i líder posicionada del seu sector
- Bon ambient de treball en un entorn altament professionalitzat
- Estabilitat contractual i incorporació directa per empresa
- Oportunitat de treballar en un entorn creatiu i innovador.
- Col-laborar amb equips de professionals talentosos.
- Paquet salarial competitiu i avantatges addicionals.
- Horari amb entrada i sortida flexible de dilluns a divendres de 8-9h a 17-18h.
- Tens formació Universitària en Administració i direcció d'empreses, Màrqueting o negocis.
- Disposes d'experiència mínima de 2 anys ocupant un lloc de feina similar
- Resideixes a Girona o rodalies
- Tens domini de l'anglès (imprescindible)
- Valorable experiència prèvia en el sector de la construcció
- Ets una persona comunicativa, analítica, metòdica, enfocada a objectius, compromesa i proactiva