Que és Easiploy?
El 2025, una cosa és evident: l'avantatge competitiu de qualsevol empresa són els seus treballadors!
Amb aquest esperit va néixer Easiploy, una startup catalana dedicada a ajudar les empreses del sector del transport i la logística a trobar els treballadors més adequats a les seves necessitats.
En menys d'un any, hem tingut un creixement significatiu i hem desenvolupat una gran passió per aquest sector, i és per això que necessitem una mà més!
Easiploy ja està treballant amb algunes de les empreses més grans del sector a Catalunya, i la nostra ambició és convertir-nos en líders no només a Catalunya, sinó també a Espanya i a tota Europa .
Per assolir aquest objectiu, necessitem ampliar el nostre equip!
Tareas Qui estem buscant?
En el rol de Consultor de Selecció , tindràs l'oportunitat de donar suport i ajudar les empreses del sector logístic i del transport.
Estem cercant un reclutador ambiciós, disposat a gestionar tot el cicle de selecció amb total autonomia, des de la recerca d'empreses fins a la selecció de candidats.
Tindràs la possibilitat de treballar de manera remota i gestionar les teves tasques de forma autònoma, gràcies al nostre entorn de treball altament flexible.
Què faràs?
Gestió completa del cicle de vida del reclutament , incloent la recerca activa de candidats, el cribratge de CVs, la conducció d'entrevistes i la negociació d'ofertes.
Col·laboració amb els clients per entendre les seves necessitats de reclutament i proporcionar solucions efectives.
Utilització del CRM i altres plataformes per gestionar les candidatures i les relacions amb els clients.
Avaluació de les competències tècniques i comportamentals dels candidats, assegurant una correspondència efectiva amb les posicions disponibles.
Coneixement de les lleis i regulacions laborals aplicables en el sector de la logística i els transports.
Requisitos Què necessitaràs?
Preferible coneixement del procés de reclutament de principi a fi.
Idiomes requerits: Espanyol i català (obligatori) , preferiblement anglès.
Capacitats organitzatives excel·lents per gestionar simultàniament múltiples encàrrecs i clients.
Capacitat de comunicació excel·lent i habilitats de negociació.
Flexibilitat, autonomia i capacitat per treballar en un entorn remot.
Disponibilitat i bona actitud per aprendre.
*Estarem contents de veure el teu CV encara que no compleixis amb totes les condicions Beneficios Beneficis (la part més interessant, ho sabem!
:) ) Treball TOTALMENT remot ( hauràs de ser resident a la zona de Girona o voltants ) Flexibilitat horària (pots decidir diferents horaris, segons les teves necessitats).
Salari: base entre 18.000 i 20.000 euros bruts anuals (depèn d'experiència) + commissions.
Si aconsegueixes els teus objectius minims pots arribar, com a minim, entre 26.000 i 28.000 anuals.
23 dies de vacances + possibilitat de guanyar dies addicionals a través de l'assoliment de resultats.
Oportunitats de creixement professional en un entorn dinàmic i ambiciós.
Formació contínua i suport per a la millora de competències.
Bonificacions i incentius basats en l'assoliment dels objectius empresarials.
Envia el teu CV en català.
Assegura't d'incloure experiències passades rellevants i les teves motivacions per voler treballar amb nosaltres.
T'estem esperant!