**Descripción del puesto**:
Para la realización de la beca, la persona deberá poder acogerse a los requisitos del programa Inserta de la Fundación Universitaria de Las Palmas (FULP). Beca de 10 meses de duración.
Seleccionamos becario/a para el departamento de Proyectos en Las Palmas de Gran Canaria
**Responsabilidades del puesto**:
Se resumen en Inglés:
- Roles and responsibilities:_
- **
Procurement Support**:
- Assist in the preparation and review of project purchase orders, change orders, agreements, and amendments.
- Analyze economic offers from suppliers in detail.
- Participate in vendor meetings and discussions to facilitate procurement processes.
- Assist in the liaison with vendors regarding project purchase orders and contractual obligations.
- Assist in the approval of purchase order invoices, collaborating with the Project Accounts Payable (AP) team and vendors.
- **
Documentation Management Support**:
- Organize and maintain project-related procurement documents, ensuring proper organization and archiving for easy retrieval.
- Assist on the completion of the close-out process for all project packages, ensuring the accurate and timely closure of procurement-related activities.
- **
Reporting Support**:
- Generate regular reports on project progress and commercial activities, providing stakeholders with comprehensive updates using appropriate reporting tools.
- **
Administrative Tasks**:
- Generate purchase orders from approved requests, ensuring accuracy and compliance with procurement procedures, and execute purchasing processes through capital investment project management tools (CAPEX) as necessary.
- **
General Support**:
- Provide support to the Project Commercial Coordinator as needed.
**Formación y experiência**:
Licenciado/a o Graduado/a en Ingeniería de Organización; Administración y Dirección de empresas, Economicas o similar.
**Aptitudes**:
- Competencias profesionales:
- Alta capacidad de aprendizaje,
- Actitud positiva, con iniciativa y proactividad e interés por el esfuerzo y superación.
- Buenas habilidades de comunicación e interpersonales, Capacidad de organización y planificación
- Orientación a procesos.
- Capacidad de gestión de un volumen importante de archivos y datos operativos y financieros.
- **
Otros requisitos**:
- Inglés: Intermedio - Avanzado
- Ofimática:
- Hojas de cálculo (EXCEL): Nível alto.
- MS Power Point: Nível alto.
- MS Word: Nível intermedio
- Bases de datos: Nível intermedio.