col-wideJob Description:**Descripción del puesto**:Para la realización de la beca, la persona deberá poder acogerse a los requisitos del programa Inserta de la Fundación Universitaria de Las Palmas (FULP). Beca de 10 meses de duración.Seleccionamos becario/a para el departamento de Proyectos en Las Palmas de Gran Canaria**Responsabilidades del puesto**:Se resumen en Inglés:- Roles and responsibilities:_- **Procurement Support**:- Assist in the preparation and review of project purchase orders, change orders, agreements, and amendments.- Analyze economic offers from suppliers in detail.- Participate in vendor meetings and discussions to facilitate procurement processes.- Assist in the liaison with vendors regarding project purchase orders and contractual obligations.- Assist in the approval of purchase order invoices, collaborating with the Project Accounts Payable (AP) team and vendors.- **Documentation Management Support**:- Organize and maintain project-related procurement documents, ensuring proper organization and archiving for easy retrieval.- Assist on the completion of the close-out process for all project packages, ensuring the accurate and timely closure of procurement-related activities.- **Reporting Support**:- Generate regular reports on project progress and commercial activities, providing stakeholders with comprehensive updates using appropriate reporting tools.- **Administrative Tasks**:- Generate purchase orders from approved requests, ensuring accuracy and compliance with procurement procedures, and execute purchasing processes through capital investment project management tools (CAPEX) as necessary.- **General Support**:- Provide support to the Project Commercial Coordinator as needed.**Formación y experiência**:Licenciado/a o Graduado/a en Ingeniería de Organización; Administración y Dirección de empresas, Economicas o similar.**Aptitudes**:- Competencias profesionales:- Alta capacidad de aprendizaje,- Actitud positiva, con iniciativa y proactividad e interés por el esfuerzo y superación.- Buenas habilidades de comunicación e interpersonales, Capacidad de organización y planificación- Orientación a procesos.- Capacidad de gestión de un volumen importante de archivos y datos operativos y financieros.- **Otros requisitos**:- Inglés: Intermedio - Avanzado- Ofimática:- Hojas de cálculo (EXCEL): Nível alto.- MS Power Point: Nível alto.- MS Word: Nível intermedio- Bases de datos: Nível intermedio.