Auxiliar De Gestió Documental

Detalles de la oferta

A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura.
Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics.
La nostra passió es promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones.
El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.
Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones es sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit.
Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional.
Tenim un repte per a aquelles persones que: - Gaudeixin treballant amb energia, compromís i dedicació.
- Promoguin un bon ambient de treball.
- Orientades al servei i al client.
Vols sumar-te al nostre equip?
T'apassionen els arxius i les bases de dades?
Et convidem que continuïs llegint aquesta oferta!
Volem incorporar a un/a Auxiliar de Gestió Documental per a reconegut i prestigiós arxiu d'àmbit judicial ubicat a Girona .
La teva funció principal serà garantir l'ordre i el manteniment de l'arxiu a través de diferents tasques de suport administratiu i documental.
Quines seran les teves funcions principals?
- Fer la revisió de les transferències documentals.
- Classificar, ordenar i registrar els documents segons criteris establerts.
- Introduir les dades a l'inventari, així com actualitzar la base de dades.
- Efectuar el suport a la gestió del servei de préstec, consultes i devolucions.
Què t'oferim: - Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés.
- Contracte: indefinit.
- Jornada laboral i horaris: 35 h/setmanals : de dilluns a divendres de 08:00 h a 15:00 h. - Incorporació: immediata.
- Lloc del centre de treball: Girona.
REQUISITOS MÍNIMOS - Ser una persona orientada al detall, amb capacitat de resolució d'incidències, treball en equip i amb destacada organització documental.
- Formació: Grau en Documentació o Llicenciatura en Biblioteconomia i Documentació, i/o equivalents.
- Es valorarà positivament tenir formació específica, com Màster en Arxivística i Gestió de Documents, Postgrau en Gestió de Documents Electrònics i/o similars.
- Idiomes: català i castellà nadiu/bilingüe.
- Molt valorable experiència en tasques d'arxiu i/o biblioteca.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Técnico/A Administrativo/A Web

Empresa del sector de distribución situada en Hostalric necesita incorporar un/a técnico/a administrativo/a web. La persona seleccionada realizará las siguie...


Eurofirms - Burgos

Publicado 6 days ago

Tramitador Siniestros

Tus tareas Tramitar eficientemente los servicios desde la notificación hasta la resolución Interactuar con clientes, mediadores, peritos y aseguradoras para ...


Cuidacasa - Burgos

Publicado 5 days ago

Auxiliar Administrativo /A

Seleccionamos un/a auxiliar administrativo/a para empresa del sector transportes ubicada en Pont de Molins. La persona seleccionada realizará las siguientes ...


- Burgos

Publicado 5 days ago

Auxiliar Administrativo

Se busca persona para ocupar la vacante de Auxiliar Administrativo/a. **FUNCIONES**: La persona seleccionada deberá trabajar tanto de manera autónoma como en...


Cinc Consultoria I Finances, S.L. - Burgos

Publicado 5 days ago

Built at: 2025-01-24T05:10:17.805Z