**Titulación mínima**: ESO/EGB
**Experiência**: De 1 a 2 años
**Categoría profesional**:Empleado
**Residencia**: Provincia vacante
**Idioma imprescindible**: Inglés - Intermedio
- Formación secundaria.
- Experiência en atención y servicio a clientes de lujo.
- Debe hablar Ingles fluido (se valoran otros idiomas).
- Debe poder cargar o empujar objetos o equipajes pesados.
- Habilidades de comunicación son necesarias para tener una apropiada interacción con el cliente y otros miembros del equipo.
- Horario flexible.
- Licencia para conducir (en caso de tener que suplir o apoyar al portero).
- Debe de ser una persona activa y que este al tanto de eventos que ocurren en la ciudad y en la zona.
Los puntos en esta descripción del trabajo intentan describir la naturaleza esencial y el nível de trabajo que se realizará. No intentan describir TODAS las responsabilidades y cualificaciones del trabajo.
At IHG, we've made a promise. As one of the world's leading hotel groups, we're here to deliver True Hospitality for Good. Making our guests and colleagues feel welcome, cared for, recognised and respected - wherever they are in the world. Want to be part of the journey?
As the world's first and most global luxury hotel brand, InterContinental Hotels & Resorts has pioneered international travel since the 1940s, we are passionate about sharing our renowned international know-how and cultural wisdom in truly impressive surroundings. We all take great pride in being genuine ambassadors of the InterContinental®? brand and to be part of the brand you will have a thirst for travel, passion for culture and appreciation for diversity. We create inspiring experiences for those seeking a richer perspective on the world. If you'd like to embrace a world of opportunities, we'd like to welcome you to the world's most international luxury hotel brand.
Don't quite meet every single requirement, but still believe you'd be a great fit for the job? We'll never know unless you hit the 'Apply' button. Start your journey with us today.