El nostre client és un grup empresarial del sector serveis amb una trajectòria de més de 40 anys en el seu segment d'activitat, posicionat com a líder a la província de Girona i amb una àmplia base de clients satisfets. A causa de la fase de creixement en què es troba, requereix incorporar, en la seva oficina de Figueres, un/a:
**Assessor/a especialitzat en l'Àmbit Laboral**
Reportant a la direcció del departament i coordinant-se amb la resta d'unitats de gestió laboral de l'área, la persona a incorporar es responsabilitzarà de:
- Assessorar la cartera de clients assignada en matèria laboral.
- Confeccionar nòmines.
- Gestió d'altes, baixes i modificacions de jornada.
- Liquidació de TC1 i TC2.
- Tramitació de certificats d'empresa i vida laboral.
- Càlcul i tramitació de jubilacions i expedients d'incapacitat temporal.
- Càlcul, gestió i tramitació d'acomiadaments, indemnitzacions, amonestacions i/o expedients disciplinaris.
- Anàlisis i estudi de la normativa laboral vigent.
- Interpretació de convenis col-lectius i la seva aplicació a l'empresa.
- Redacció i revisió de contractes de treball.
**Requisits**:
Per a ser considerat/da per a aquest lloc, has de comptar amb almenys 2 anys d'experiència en rols similars, demostrant el teu coneixement i habilitats en elaboració de nòmines, cotitzacions a la seguretat social, negociació col-lectiva, acomiadaments i jubilacions.
El nívell de formació ideal és universitari, amb especial èmfasi en Relacions Laborals, Administració i Direcció d'Empreses, Ciències Empresarials, Dret o similar.
**Avantatges**:
Aquesta posició està situada a Figueres i requereix una presència del 100% de la jornada laboral en les instal-lacions de l'empresa. A canvi, el nostre client ofereix:
- Ambient de treball dinàmic, col-laboratiu i orientat al client.
- Estabilitat laboral i projecció professional a llarg termini.
- Retribució concorde a l'experiència i les funcions del lloc.
- Formació contínua i accés a nous reptes i responsabilitats.