1. Gestió de la documentació laboral:Contractació: Preparar i gestionar contractes de treball, així com la documentació necessària per a l'alta a la Seguretat Social.Expedients de personal: Mantenir actualitzats els expedients dels treballadors, incloent-hi dades personals, formació, contractes, entre d'altres.Baixes laborals: Gestionar les baixes per malaltia, accidents laborals, així com les altes mèdiques corresponents.2. Gestió de nòmines:Calculació i preparació de nòmines mensuals.Tramitació d'impostos i cotitzacions a la Seguretat Social (IRPF, Seguretat Social).Control de deduccions i bonificacions aplicables als treballadors.3. Selecció de personal:Publicació d'ofertes laborals.Gestió de currículums, programació d'entrevistes, i contacte amb els candidats.Assistència en la selecció de personal mitjançant entrevistes preliminars.4. Formació i desenvolupament:Organització i seguiment de la formació interna i externa per als empleats.Control de les certificacions o requisits formatius dels treballadors.5. Relacions laborals:Suport en la gestió de conflictes laborals, així com en les comunicacions entre l'empresa i els sindicats o representants dels treballadors.Preparació i gestió de la documentació en processos disciplinaris o acomiadaments.6. Compliance i normativa laboral:Assegurar-se que l'empresa compleixi amb les normatives laborals vigents (com ara la Llei de Prevenció de Riscos Laborals, convenis col·lectius, etc.).Implementació de polítiques internes relacionades amb el personal.7. Control d'absentisme i permisos:Registrar i controlar les absències dels empleats, així com gestionar les sol·licituds de permisos i vacances.8. Clima laboral i benestar dels empleats:Suport en l'elaboració d'enquestes de clima laboral i en la posada en marxa de polítiques per millorar la satisfacció dels treballadors.9. Suport administratiu general:Atendre consultes dels treballadors sobre temes laborals o de nòmina.Gestionar els recursos interns de l'empresa, com ara material d'oficina o infraestructures.Aquestes funcions poden variar segons la mida i les necessitats de l'empresa, però en conjunt són tasques essencials per mantenir un departament de recursos humans eficient i ben organitzat.Tipo de puesto: Jornada completaSueldo: 1.500,00€-1.900,00€ al mesHorario:De lunes a viernesUbicación del trabajo: Empleo presencial#J-18808-Ljbffr