Solutia Life Sciences (divisió de reclutament de Solutia) s'especialitza en perfils tècnics i de middle-management en els sectors farmacèutic, biotecnològic i de dispositius mèdics.
Actualment estem seleccionant un/a administratiu/va per a una empresa situada a Bellaterra, que ofereix solucions i tecnologies avançades per al sector farmacèutic.
La persona seleccionada realitzarà tasques sota la supervisió de la direcció general i donarà suport a les diferents unitats de negoci de l'empresa.
Responsabilitats Emissió, enviament i comptabilització de factures a Clients.
Recepció i comptabilització de factures de proveïdors.
Realització i seguiment de pagaments i cobraments.
Seguiment d'indicadors comptables i financers de l'empresa.
Realització de tràmits amb l'administració.
Gestió de nòmines i de documentació de personal.
Suport en la justificació de projectes i control de despeses.
Assistència a direcció general.
Valorable Experiència en entorns de laboratori i sector farmacèutic.
Experiència en finances i Project Management.
Experiència desitjable en posicions similars d'almenys dos anys.
Habilitats desitjades Excel·lents habilitats de col·laboració en equips multidisciplinars i multiculturals.
Capacitat per treballar de manera autònoma complint els terminis establerts.
Flexibilitat per adaptar-se a necessitats operatives estratègiques.
Bones habilitats organitzatives i interpersonals.
Què oferim: Unir-se a una PIME en creixement amb un equip altament motivat i qualificat.
Oportunitats de creixement en desenvolupament personal i professional.
Horari flexible amb possibilitat de modalitat de treball híbrid presencial-remot.
Contracte indefinit de 6 hores diàries i amb possibilitat de jornada completa a curt-mig termini.
Requisits: Essencial: Com a mínim Grau mig o superior FP en gestió administrativa, assistent de direcció o similar.
Essencial: Català, Castellà i Anglès.
Ple domini d'eines d'ofimàtica i programes de comptabilitat.