Alzamora Group és una de les companyies líders en el sector del Packaging de cartó. Gràcies a la permanent innovació i a l'aposta pel desenvolupament professional dels nostres equips ens trobem en plena expansió nacional i internacional. Es requereix incorporar per a la seva planta d'Olot (Girona) un/a ADMINISTRATIU/A ATENCIÓ AL CLIENT I ELABORACIÓ DE PRESSUPOSTOS per a proporcionar un servei al client, processar les comandes i garantir que les transaccions s'executin de manera eficient.
Les funcions són: - Gestió i seguiment de les comandes a través del client i SAP. - Entrar les ordres de fabricació en el sistema i realitzar els de comandes en el departament d'aprovisionament. - Negociar i comunicar la data de lliurament, vetllant pel compliment dels terminis de lliurament. - Gestionar oportunitats de negoci, pressupostos i ofertes comercials. - Atendre consultes i incidències dels clients.
- Experiència 1 anys. - Valorable experiència en un lloc de treball de similars característiques. - Nívell intermig en Inglés i/o Francés. - Formació de CFGM - CFGS en Administració i/o Comerç Internacional.
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- títol fp de grau superior - administració
- anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- francès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit b2 - avançat)
- espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Competències / coneixements: Pensem en una persona organitzada, metòdica i amb orientació al client. Amb alta capacitat d'aprenentatge i habilitats de comunicació.
- Permisos de conduir: b
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Altres beneficis: S'ofereix un contracte a jornada completa amb horari és de dilluns a dijous, de 8h a 13h i de 14h a 17h i, divendres intensiu, de 8h a 15h.