.Coneixes algú a qui li pugui interessar?Descripció de l'oferta Adjunt DIRECCIÓ FINANCERA a Comarca Baix Camp Empresa prestigiosa amb elevats estàndards de qualitat i desenvolupament. Moderna i amb oficines totalment reformades.Oferim condicions laborals i salarials per sobre del rang mitjà a la província.Funcions i requisits de la vacantRESPONSABLE dins AREA FINANCERA: Aquesta àrea te gran importància al grup empresarial donat que està integrada per més de 20 societats amb conslidacions als Estats Units, Xile, Colombia, etc. Amb diferents unitats monetàries i idiomes i gestionant un global de més de 40 persones en l'equip financer. La major part de l'activitat es desenvoluparia a les oficines centrals de Reus.FUNCIONS- Gestió, supervisió i control de processos administratius i comptables encol·laboració amb els responsables d'administració de les filials del grup.Anàlisi d'estats financers.Domini de coneixements en normativa i procediments comptables.Preparació d'estats financers i altra documentació per a tercers(bancs, auditors).- Control del pool bancari: dates de renovació de línies, control de condicions bancàries, gestió de les línies de circulant.– Planificació de tresoreria. Anàlisi de tresoreria.Coordinació amb responsable fiscal i assessors per a la planificació i gestió d'obligacions fiscals del grup.Elaboració de tancaments econòmics mensuals, reports periòdics a Direcció del Grup (Confecció de Compte de Resultat, Balanços i fluxos de caixes i tancaments mensuals; anàlisi de desviació versus anys anteriors i pressupostos).Confecció del pressupost anual juntament amb la Direcció General i direcció Financera: control i seguiment del mateix.Control d'inversions, immobilitzats, compres, fabricació, R+D icomercial Màrqueting.- Gestió d'equips de controllers- Impulsar i gestionar indicadors de claus de (KPI's) per al control i seguiment del negoci del grup.. REQUISITS PER AL LLOCLa persona seleccionada haurà de disposar de formació universitària a ADE, dret, economia amb Màster Financers o similar. Haurà de comptar amb un mínim de 5 a 15 anys d'experiència al departament de comptabilitat, es valorarà experiència al sector en gestoria o consultoria, empreses d'auditoria, multinacionals, etc...Residència a Reus o rodalies.Experiència treballant en diferents centres de treball ubicats en diferents països.Experiència de gestió d'equips de controllers a nivell internacional.Disponibilitat de viatjar.Condicions que ofereix l'empresaPerspectiva de la feinaIndefinit amb creixement en posició i salari.Previsió d'incorporació€ 40000 El salari es negociable Negociable en funció de la candiaturaAltres dades a destacarEmpresa amb elevat prestigi i amplis beneficis socials. Oficines modernes, bon ambient de treball i possibilitat real de creixement.Ambient altament especialitzat i professionalitzat