23 101 Tal Tec: 2 Tècnics/Ques De Gestió De Talent

23 101 Tal Tec: 2 Tècnics/Ques De Gestió De Talent
Empresa:

Parc Taulí


Detalles de la oferta

**EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, **Per al departament** de DIRECCIÓ DE PERSONES, **està cercant **2 TÈCNICS/QUES DE GESTIÓ DE TALENT**

**Descripció del Parc Taulí i del servei**:
El Parc Taulí és un Hospital Universitari que té la missió d'oferir una atenció sanitària i social de qualitat, resolutiva, integral i que fomenta l'equitat i la satisfacció en un marc de sostenibilitat, integrant la docència, la recerca i la innovació. Som una entitat d'excel-lència i la nostra raó de ser és la prestació dels serveis sanitaris a la nostra població de referència, com a entitat pública eficient i generadora de valor per al territori.

El departament de Recursos Humans és un àmbit consolidat al Consorci, amb participació estratègica en els òrgans de Direcció i una política corporativa que es basa i pivota en els valors, la missió i la visió del Parc Taulí, i que atorga als professionals de RRHH la competència de remoure els obstacles perquè la resta de professionals de l'organització assoleixin els objectius i drets que els hi són garantits, fent-los actuar com a facilitadors.

El departament assumeix, a més de la interlocució social, la creació, implantació, seguiment i millora de totes aquelles polítiques coorporatives que apliquen a les àrees de Desenvolupament i Talent, Vinculació laboral, i Suport, com poden ser: La gestió dels processos de selecció i incorporació de talent; gestió de les competències professionals; descripció i filiació de llocs de treball; política retributiva i sistemes de compensació, cultura organitzativa i benEstar (polítiques d'igualtat i gestió de conflictes); contractació, cobertures, nòmines i gestió de les condicions laborals; prevenció de riscos; control pressupostari de les despeses de personal i, addicionalment, també incorpora la responsabilitat del control intern i de la visió amb perspectiva global i projectiva dels RRHH, amb una clara vocació d'avançar-se a les necessitats del futur.

**Funcions generals i específiques**:

- Disseny, coordinació i gestió de procesos de reclutament, tant des del punt de vista de competències professional, com des del coneixement de la legislació laboral, el sector i el mercat de treball. Definició de llocs de treball, el-laboració de perfils professionals i dlt, aplicació de proves competencials, realització d'entrevistes, realització d'informes.
- Disseny, planificació i supervisió de l'execució del pla formatiu i gestió de les diferents plataformes de formació. Gestió de la carrera professional (participació en l'elaboració de barems, seguiment i tancament de les comissions avaluadores) i els plans de successió.
- Participació en la implementació d'una cultura organitzacional diferenciada, col-laborant en el disseny i la implantació de polítiques d'acollida, successió, acompliment o altres.
- Així com qualsevol altre funció autònoma relacionada amb l'área de competència.

**Transversal a l'àmbit**:

- Garantir el suport i coordinació administrativa necessària amb tots els professionals de l'àmbit.
- Atenció i assessorament als i les professionals de l'organització en matèria de RRHH.

**Es valorarà**:

- Currículum Vitae.
- Experiència d'un mínim de 2 anys en les àrees i funcions esmentades.
- Formació postgraduada i/o específica relacionada amb les funcions del lloc de treball.
- **Competències transversals**:

- **Disposició a l'aprenentatge**: curiositat, motivació i iniciativa per a aprendre coses noves, desenvolupar nous processos i metodologies.
- **Orientació a objectius, capacitat resolutiva i de treball col-laboratiu**: Capacitat d'organitzar, planificar i assolir, amb la resta de persones de l'equip, els objectius de manera conjunta i eficaç.
- **Vocació de servei, comunicació i empatia**: comunicar de forma clara i amb seguretat i respecte els missatges a la resta de l'equip, capacitat d'assessorar als professionals de l'organització de forma assertiva, adaptant l'estil comunicatiu.
- **Flexibilitat i adaptabilitat**: capacitat d'acceptar i adaptar-se als canvis de tasques i d'escenaris amb rapidesa.

**S'ofereix**:
Incorporació immediata i amb vinculació estable** a l'equip de treball de la Direcció de Recursos Humans del Consorci Corporació Sanitària Taulí.

Condicions:

- Jornada completa de 37,25 hores setmanals, en el marc horari entre les 8 i les 17h, amb flexibilitat horària.
- Possibilitat de treball a distància parcial (a convenir).
- Rang salarial: 29.062,60€ amb evolució econòmica per carrera professional convenial.
- Àmplia oferta de formació continuada i possibilitat de realitzar formació específica post-graduada de forma subvencionada.

Condicions laborals establertes en el II Conveni SISCAT.
- La persona seleccionada es vincularà mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura r


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

23 101 Tal Tec: 2 Tècnics/Ques De Gestió De Talent
Empresa:

Parc Taulí


[Flk025] | Regional Payroll Manager

At IFF, the heart of our company is fueled by a sense of discovery, constantly asking "what if?" That passion for exploration drives us to co-create unique s...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 12 days ago

Responsable Rrhh - Xl-085

RESPONSABLE RRHH (SUSTITUCIÓN MATERNIDAD)Empresa dedicada a la fabricación de calderería, montaje de tuberías, equipos industriales y mantenimiento industria...


Desde Ceisa Solutions S. A - Barcelona

Publicado 12 days ago

(R-939) Head Of Fp&A |

Head Of FP&A | (PY742)Barcelona, CataloniaAdevinta Spain is looking for a Head of Financial Planning & Analysis to join an organization that is embarking upo...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 12 days ago

Senior People Operations Partner (M/F/D) - Spain/France

Allow us to introduce ourselvesHello there! We're Appinio, the fastest (and coolest) market research platform. On a mission to make the world a little more f...


Desde Appinio - Barcelona

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-09-29T23:27:12.809Z